Categorieƫn
Uncategorized

Willen nieuwe klanten deel uitmaken?

Maak van die ene verkoop een vaste klant | Places.nl

Net als aan het begin van onze aanpak hebben we een diepe indruk over de te volgen strategieën, ook hebben we een gevoel bij de organisatie, als dit en dat niets betekent. De hersenen snakken naar meer. De vraag die we stellen is een cruciale: willen nieuwe klanten deel uitmaken van uw groeistrategie, wilt u innoveren en verbeteren op strategische gebieden, waaronder verkoop? Zo niet, dan moeten we onze aanpak veranderen. Laten we eens kijken hoe we deze imperatief aanpakken:

Ten eerste hebben we een duidelijke advertentieagenda nodig. Onze ervaring is dat klanten vaak zeggen dat ze een naam willen voor een of tweehonderdduizend euro, dus stellen we dit samen woordelijk voor. Evaluerende vraag: beschrijft de beschrijving uw advertentiestrategie? Is het gefocust en duidelijk of is het hoogstwaarschijnlijk een vaag soort strategie? En over het verkeer naar uw site, welke vragen stellen bezoekers?

En alleen dan past het zogenaamde sjabloon en wordt het me duidelijk. Een sjabloon om te beginnen is ongeveer 120.000 menselijke dagelijkse gebruikers. Hoeveel bezoeken aan verschillende pagina's? Naar hoeveel pagina's gaan ze? Hoeveel bezoeken per pagina?

Een eenvoudig advies: denk na over een advertentieplanning. Iedereen in de organisatie hergebruikt dit sjabloon en wie stelt het in? Is uw eigen naam en die van uw concurrent dezelfde advertentie? Vraag hoe u een nieuw product wilt adverteren! Misschien later.

Na een beoordeling van de advertentie-emotie, een sjabloon en een routine met onze klant, wordt een gratis rapport opgesteld en naar de klant verzonden. De volledige advertentievragenlijst en advertentie-indeling zijn te zien op onze website. Een andere vraag

Hoe onderscheidt uw bedrijf uw verkoopaanbiedingen? Het antwoord wordt alleen beantwoord door de sjabloon en door de kennis of de klant wil wat uw product biedt of niet. U kunt zien hoe de advertentie altijd zal worden verkocht op hand-outs.

Het feit over verkopen is dat de beste mensen die op hand-out aanbiedingen kunnen verkopen, meestal degenen zijn die ervaring hebben met een product. Hoeveel kennis hebben ze nodig? Bedrijven willen meestal dat hun verkopers op hand-outs kunnen verkopen. En uw verkooppersoneel is blij! Maar wie zijn de andere mensen die het product kunnen verkopen ondanks het gebrek aan verkoopervaring. Zijn ze goed? Waarschijnlijk niet zo goed als uw verkooppersoneel. Waarom denk je dat dit is?

Als het gaat om mensen en vooral verkooppersoneel, hebben we het niet over speciale vaardigheden, zoals sommige banen vereisen. Onze klanten zeggen meestal dat ze willen groeien, weten welke producten passen bij hun organisatie en het publiek dat ze willen verkopen. Ze willen weten wie de producten zouden willen en wie goede kandidaten zijn om potentiële klanten te worden? Of dat een advertentie dit zal bereiken.

Bij meer dan één storing was er sprake van een gebrek aan kennis bij de gebruiker. Stelt u zich de reactie voor als aan het begin van uw naam de boodschap luidt: "Verbeter uw loopbaangesprekken met onze verkooptrainingenHet verbeteren van de impact van uw vergaderingen is een noodzakelijke en effectieve tool om meer omzet te behalen".

Misschien is dit een idee om te overwegen. Zeker in tijden als deze, waarin bedrijven geld verliezen, is het management op zoek naar oplossingen en groei. Je moet iets verkopen. En wil je niet alle informatie en expertise die je nodig hebt over je product? En, zou naar een training gaan?

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.