Categorieën
Bedrijfsdienst

Het belang van een CRM-applicatie

 

Continuous auditing

 

 

De waarschuwingen kunnen dan automatisch en snel worden verholpen of ze kunnen proactief worden geëscaleerd naar het juiste administratieve niveau in de organisatie. Er kunnen niet-actieve en niet-actieve alarmen voor elk bedrijfssegment worden gegenereerd, zodat significante onnauwkeurigheden en afwijkingen onmiddellijk worden herkend.

Deze figuur introduceert de details van een standaard Continu Audit Systeem. Meer of minder misbruik van uw controlerecht en uw recht om op de hoogte te worden gebracht van mogelijke problemen met een bedrijf, leidt vaak tot een onverwachte crash in uw financiële cijfers, inkomsten, rentabiliteit of resultaten.

Bezorgdheid over privacy/veiligheid

Tekortkomingen in elk bedrijfsproces vereisen een mechanisme om de nodige antwoorden te krijgen en een nalevingsmogelijkheid te behouden. U zou bijvoorbeeld nooit een kredietbeoordeling afdwingen of betalingen aan een verkoper verrichten als het eerste product dat u verzendt bij levering mislukt.

Voor een klein bedrijf met beperkte middelen of cliënten kan het gebruik van een CRM-toepassing (Customer Relationship Management) voor het beheer van producten en contacten de beste optie zijn om cliënten te voorzien van nauwkeurige contactinformatie en een manier om de geschiedenis van het cliëntcontact te bekijken alvorens een aankoop goed te keuren. Met zoveel veronderstellingen kan een grootschalige CRM-toepassing gemakkelijk een nachtmerrie worden voor kleine bedrijven en onderontwikkeld raken door enorme hoeveelheden geheugen en schijftoegang.

In dit geval kan een CRM-toepassing profiteren van de meeste voordelen van een webtoepassing, terwijl de vereiste technologische voetafdruk wordt verkleind.

Het “always on”-karakter van CRM-oplossingen houdt de mogelijkheid in stand om na verloop van tijd de structuur en schaal van databasetechnologie te verwijderen

Voor een klantgerichte CRM-oplossing waarmee u kunt zien hoe het met uw klanten gaat en of ze tevreden of ontevreden zijn binnen uw dienstverlening, is het handig om het bedrijfsbeleid te herzien en aan te passen aan de hand van documentatie waarin nu ook het huidige beleid voor het behoud van werknemers is opgenomen.

Het herzien en implementeren van een CRM-applicatie is een trager en vervelender proces dan het ontwikkelen van een applicatie vanaf nul. Het risico dat een CRM-applicatie na verloop van tijd onbeheersbaar of verouderd wordt, is echter veel te groot om een klein bedrijf een technologie aan te bieden die niet ontwikkeld hoefde te worden.

Hoewel de bovenstaande strategie verleidelijk kan zijn voor sommige bedrijfseigenaars, is het een feit dat uw CRM-toepassing moet worden beoordeeld door HR of een externe auditor en dat u ervoor moet zorgen dat de toepassing voldoet aan de eisen inzake bedrijfsaccreditatie, aansprakelijkheid per geval, nalevingskwesties, enzovoort:

1. conformiteitsnormen voordat het wordt gebruikt

2. interne governance, met inbegrip van de vereisten van een bedrijf om de ingangscontrole en het controlespoor te formaliseren

3. Ontwerp niet vertrouwen op de verkopers die in de web Presence Conversation worden genoemd VOORDAT strategisch de te gebruiken technologie wordt gekozen

4. Het land van noman’s onverwachte afhankelijkheden, bugs, en andere problemen.

Het is moeilijk om uit je dak te gaan als je reageert op een val met de grasmaaier, maar neem de tijd om toestemming te krijgen van HR of het administratief centrum om je zorgen en overhead te valideren.

Beveiliging en privacy

Een steeds groter punt van zorg naarmate de technologie met de bedrijven in haar sectoren concurreert, is de veiligheid en privacy van uw producten, informatie en informatiebeveiligingssystemen.

Deze veiligheidsmaatregelen vallen uiteen in twee hoofdcategorieën – wettelijke en wetgevende. De noodzaak om te voldoen aan wettelijke verplichtingen heeft gevolgen voor vergunningen (b.v. sanitaire en fytosanitaire (SPS) procedures, veiligheidsmaatregelen, voorschriften), de toegang tot gevoelige gegevens, en de bescherming van gegevens.

Naleving van wetten die online gokken, bepaalde vormen van amusement voor volwassenen en de online verkoop van gevoelige gegevens verbieden, is voor kleine tot middelgrote bedrijven zelden te vermijden.

Het is echter belangrijk te beseffen dat bedrijfsbeleid en slechte wetten vaak tegenstrijdig zijn, en dat het aan de organisatie is om te beslissen welk beleid moet worden gevolgd. Bijvoorbeeld, vrijwel elke staat, stad en provincie in de V.S. werkt met “model “wetten. Dit betekent dat de wetten zijn geschreven om individuen te straffen, om bedrijven te stimuleren de nalevingskosten laag te houden, en om de wetgeving buiten de controle van de consumenten te houden.

lees meer:

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *